That's A Colourful Look For The Church!


Applausje voor Kim Kardashian! Met zo’n kittige Chanel it bag à la $4000 mag een flashy outfit uiteraard niet ontbreken. Een zonnige bui had de reality star zo te zien met haar vrolijke fuchsia blazer en zalm/oranje jeans terwijl het regende in California. Dat je goed voor de dag moet komen is bekend, maar deze outfit droeg Kim gek genoeg vond ik naar de kerk.








Dat Kim geen heilige Maria is weten we allang, toch houdt ze regelmatig een gebedje om waarschijnlijk haar overleden vader te herdenken. Mooi gebaar vind ik zo. Al vraag ik me af of de priester het zo oké vind dat zo’n losgeslagen feestbeest met sextape op haar CV de kerk bezoekt. Hij zal vast vinden dat iedereen een tweede kans verdient, en zo ook Kris Humpries. Right? Laten we het er maar op houden dat ik verschikkelijk verliefd ben ik deze outfit. Good job!





Vind jij de outfit van Kim te opvallend om te dragen naar de kerk?

2 reacties:

xxtherese1 said...

jaa ik vind het wel iets te opvallend ja... haha maarja als zij er gelukkigvan word... ;p

www.xxtherese.blogspot.com

Anonymous said...

Haar vader is niet vermoord maar is overleden aan kanker..
Vind de outfit erg tof maar inderdaad niet voor de kerk!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops