My H&M Shopping Wishlist

Ik ben weg van H&M, het heeft een leuke prijs en de kleding is super mooi! Omdat de zomer eraan komt en nog niet geshopt heb voor mijn zomer garderobe, heb ik een H&M wishlist gemaakt. Als ik de wishlist zie heb ik al zin om mijn schoenen aan te trekken en naar de winkels te gaan, maar ik probeer me in te houden! Ik shop eigenlijk nooit online, ook al wil ik het wel, maar ik stel het altijd uit, omdat ik bang ben dat ik het in de verkeerde maat koop! Ik hoop dat je inspiratie uit mijn wishlist kunt halen!

 

 










  1. Sleehak met oranje, blauwe en witte kleur, ik vind deze sleehak super mooi! Ik vind de kleuren geweldig en perfect voor koninginnedag! €59,95
  2. Sleehak van imitatieleer en imitatiesuède,  je kan deze sleehak aan doen naar het strand, maar ook voor een chique gelegenheid! €59,95
  3. Sandalen van imitatieleer met super leuke kwastjes! Ik hou ervan, ik heb gelijk zin om naar het strand te gaan als ik ernaar kijk. €19,95



  1. Kanten top met een mint groene kleur, ik vind kant schattig en mint groen helemaal geweldig, dus dit is een super leuke combinatie voor mij! €14,95
  2. Singlet, deze top is van de collectie Fashion Against Aids. Ik vind de nieuwe collectie heel leuk, want je ziet er veel aztec achtige printjes, waar ik gek op ben! Deze top heeft langere zijkanten, super leuk met een spijkerbroekje eronder! €14,95
  3. Singlet, met een wijde vorm en de dip dye stijl zit erin! Hij is lichter roze onder en donkerder boven, hij is vanachter ook langer dan de voorkant. €14,95 
  4. Blouse van denim zonder mouwen, ik heb al zo'n blouse die hier op lijkt, maar dan met lange mouwen (waar ik ook verliefd op ben) maar nu wil ik graag deze blouse. €19,95


  1. Short met dip dye print, deze short is ook van de Fashion Against Aids collectie, met de geweldige printjes. De short heeft korte pijpen en onafgewerkte randen aan de onderkant. €19,95
  2. Short met aztec printje, weer van de Fashion Against Aids collectie en hier zie je het aztec printje bij de zakken. Ook deze heeft onafgewerkte randen aan de onderkant. €24,95
  3. Gehaakte short, ik vind dit een super schattig broekje! Ik zag al eens een foto op een site dat je met zo'n short en een oranje leuke top een super leuke outfit kan maken voor koninginnedag en ik ben het ermee eens! €19,95


  1. Metalen choker in het goud. Ik vind dit een super chique halsketting en ben er gewoon verliefd op. Ik ben erg benieuwd hoe hij aansluit op je liggen en niet lelijk zit! €9,95
  2. Schoudertas met allemaal franjes en kwastjes, ik zou dit graag naar het strand dragen of op vakante meenemen! €14,95
  3. Gouden ring van metaal, ik ben weg van deze ring! Ik doe mijn ringen meestal om mijn middelvinger, maar deze zou ik juist om mijn ringvinger dragen. €4,95
  4. Suède clutch, ik ben verliefd op deze clutch! Ik vind hem super mooi en ik heb een jurkje in mijn kast hangen die ik daar graag bij zou willen dragen! €29,95

Wat vinden jullie van mijn wishlist?
 

1 reacties:

Simone said...

Die denimblouse wil ik ook wel!

http://chicadeahora.blogspot.com ♥

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops