Is It Wrong To Be In Love With... Mint?

Het is zeker niet gek om te houden van de kleur mint! Je ziet de kleur nu overal! Ik ben er in iedergeval weg van!






Op de Chanel catwalk

Veel celebs zie je er ook mee lopen, het is echt een trend!



Ook bloggers houden van de trend!

1857658_spearmintlookbook_large

Verder zie je ook in de winkels de kleur hangen













Dit mint groene shirtje, met een kante patroontje van de H&M voor 9,95.

Vans met een mint groene kleur voor 34,41, maar dat weet ik niet zeker, want ik moest hem omreken van de dollar naar de euro!

Broek van de Zara voor 29,95.
Houden jullie van de kleur?

3 reacties:

Annemarie Seunnenga said...

I LOVE MINT! Echt een hele mooie kleur :)

Simone said...

Ik ben ook gek op mint!

Bekijk ook eens mijn blog :)

http://chicadeahora.blogspot.com ♥

Eva said...

I LOVE MINT!!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops