Review: Catrice Nagellak



In mijn eerste review  bericht laat ik jullie 2 nagellakjes uit de nieuwe colectie van Catrice zien. Ik ben persoonlijk weg van de nagellak van Catrice, dus Catrice zul je nog vaak langs zien komen.


De nagellak waar ik het nu over ga hebben heet Who Are Blue, (links) en A Woman's World, (rechts). Zoals jullie misschien weten kosten ze beiden €2,50. Ze zijn in pastelkleuren wat nu ook helemaal in is!


Wat ik wel jammer vind, is dat de kwastjes van beide best wel breed zijn, waardoor je niet heel mooi kan lakken. Hieronder valt het nog wel mee, maar bij mijn hele hand was het eindresultaat niet heel netjes.

Hierboven zie je Who Are Blue, hij is een beetje blauw paars. Het mooie aan deze nagellak vind ik dat hij mat is. Ik ben oppeens helemaal weg van matte nagellak, dus daarom vind ik deze nagellak ook zo mooi. Ik ben ook super blij met Catrice dat hij zo snel opdroogt! Ik hoefde maar 1 minuutje te wachten en ik kon al alles doen!



Hierboven zie je A Woman's World. Ik vind deze kleur echt te gek, omdat je handen er super bruin door lijken! Hij is een beetje zalm, roze, oranje achtig en mat. Op de foto komt de kleur niet heel goed over, want hij is wel wat feller en lichter. Dit is echt een super mooie kleur voor in de zomer!

Wat vinden jullie van de kleuren?

2 reacties:

Simone said...

Wow, die roze/oranje ziet er op de foto heel anders uit dan in het potje!

http://chicadeahora.blogspot.com

xxtherese1 said...

ik vind idd ook dat die roze/oranje er heel anders uit ziet dan in het potje. die paarsachtige vind ik wel heel mooi! ik volg je nu op bloglovin ik heb zelf ook een blog misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen en misschien kan je me terug followen ;-)

xx

www.xxtherese.blogspot.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops