een gedreven en ambitieus persoon.

Green,motivational,note,phrases-c47b7221dfd14e2efbc7a71adc2bbd64_h_largeIk, het brein achter deze blog, ben een gedreven en ambitieus persoon. Zie je het al voor je? Een succesvolle vrouw, achter een mooi wit bureau, met een kopje koffie, zittend op een glazen bureaustoel, een nieuw artikel schrijven voor haar succesvolle blog. Ik namelijk wel.







Later wil ik mijn eigen pr bureau die succesvol en stijlvol is. Ik ben hard aan het werken op school en wil een goede cv opbouwen, want dat is altijd beter voor de toekomst. Ik wil communicatiewetenschappen studeren en daarna ervaring op doen bij een pr bureau. Als ik weet hoe het is en wat je moet doen begin ik een eigen bureau.

Dat was mijn PLAN A.

Tumblr_m9feiffnxs1r5caogo1_500_large
 
Als dat plan mislukt; het blijkt dat ik werken bij een pr bureau toch niks aan vind, het ik nog een PLAN B.

PLAN B: plan B is simpel. Het blijkt dus dat ik werken bij een pr bureau helemaal niks vind, dan ga ik werken bij BNN. Ik hou gewoon van de zender. Jullie kennen het allemaal vast wel. Bij elk programma lach ik me dood. Ik hou persoonlijk alleen niet zo van 3 op reis, maar dat is dan ook het enige programma. Ik wil graag daar werken, hoeft niet eens persé voor de camera. Want bijvoorbeeld het programma try before you die, daar zou ik echt heel graag aan mee willen doen. Of de reeks Versus. Dat ga ik dan proberen.

3016773837_2_3_dmigxjnp_large


Ik heb nog niet nagedacht over een PLAN C. Maar dat zie ik dan wel weer. Ik hoop gewoon dat PLAN A lukt, maar ik zou het ook helemaal niet erg vinden als PLAN B lukt.

We will see what happens in the future.


0 reacties:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops