Vogue NL Mei 2012

Ik liep door de supermarkt langs de tijdschriften, mijn oog bleef hangen op de prachtige cover met Lara Stone van de Vogue. Ik had de eerste Nederlandse Vogue thuis liggen, die ik echt geweldig vond, dus deze legde ik ook in mijn winkelkarretje. Thuis ben ik op de bank gaan liggen en heb de Vogue uitgebreid zitten lezen.


















Mijn favoriete artikel is die over Lara Stone, ze beschrijft haar levensstijl en nog veel meer. Ik vind het gewoon super tof om daar over te lezen!







Hebben jullie al de tweede Vogue aan je tijdschriften collectie toegevoegd?




1 reacties:

Melanie. said...

Wij vinden het echt super leuk dat er een Nederlandse Vogue is :)

x

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktops